zondag 9 oktober 2011

De Broers van Julienne

Bron foto: Zone 03
Ik wou dat mijn broer zo lekker kon koken, dan stond ik elke week minstens één keer bij hem op de stoep. Het is echter Julienne die dat geluk heeft.
Vorige donderdag ging ik er eten met J. en M. en hoewel ik al in biologische restaurants kwam waar biologisch synoniem stond voor 'kleine porties zodat jij, beste klant, niet dik wordt', zijn de broers van julienne erg gul met hun borden. En lekker zeg! Ik had een oosterse zalmstrudel met een thais stoofpotje in kokosmelk en rijst, J. had een Marokkaanse croute (bladerdeeg gevuld met couscous) en M. had een groentenstoofpotje met pasta.
Ook om mee te nemen én vlak in mijn buurt.
Beste Julienne en broers, ik ga nog meer bij jullie over de vloer komen. Wie in Antwerpen woont (en wie niet in Antwerpen woont), allen daarheen!

Kasteelpleinstraat 45
2018 Antwerpen

3 opmerkingen:

  1. en de beste quiche van de wereld! Mijn enige probleem is daar: te veel keuze! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kon inderdaad ook moeilijk kiezen! Er was zoveel dat ik wou eten! Daarom ga ik straks toch eens iets afhalen... Mijn vriend is pas laat thuis, dus dat is het ideale moment om mezelf eens te verwennen... :-)

    BeantwoordenVerwijderen

  3. lekker ,
    maar liever geen onvriendelijke dienster,
    die
    in volle zaal haar collega naar zijn voeten geeft,
    voor het feit dat ze opgeroepen werd! (en blijft doorgaan,)


    we komen ook voor de rust en de sfeer!

    BeantwoordenVerwijderen