vrijdag 8 augustus 2014

Webshoppen: Kidsdinge

Ik was al een tijdje op zoek naar de kleurrijke melamine bordjes van Helen Darik en Ingela P Arrhenius en had ze al in een paar webshops gevonden, maar nooit beide collecties samen in één winkel (grmbl!). Tot ik de webshop van Kidsdinge ontdekte! Een erg fijne webshop met leuke serviesjes, mooie posters en tof speelgoed. Het gaat me nog lukken Emil voor een Studio 100-verslaving te behoeden, (Bumba komt hier niet binnen als ik er mijn zegje over te doen heb...) als ik al zijn speelgoed in deze (en andere) webshops koop. Zie dat memoryspel met de gezichtjes! Zie die nesting dolls die supermooi in Emil's kamer zouden staan!


Maar voorlopig dus enkel bordjes voor Emil en een postkaartje met tekening van Ingela voor mezelf. Al had ik nog graag dat leeuwenbord gehad dat nu tijdelijk (?) niet meer in voorraad is. Ach, reden om terug te keren naar deze webshop die een erg persoonlijke service levert met gepersonaliseerde bestellingsoverzichtmailtjes (een nieuw woord vanaf nu) en een persoonlijke boodschap bij je thuisgeleverde bestelling. Het leek zelfs of ik kreeg een cadeautje, want alles was mooi ingepakt en met stickers versierd. Cadeautjes krijgen is altijd leuk, zelfs al weet je al wat erin zit, toch? 





Je kan Kidsdinge ook twee keer per jaar live spotten op de weekendmarkt de bonte fabriek in Sint-Niklaas. http://www.debontefabriek.be/  De volgende editie is a.s 25 en 26 oktober!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten