vrijdag 16 juni 2017

Zwanenfeestje voor Marie

Marie werd begin deze maand al 1 jaar. We gaven een klein feestje voor de grootouders en broers en zussen en kozen voor een zwanenfeestje. Het is niet bijster origineel, want zoek eens op "zwanenfeestje" in google ... Iederéén doet dat. Maar kom, originaliteit is zwaar overroepen.

Marie had al een zwanenkleedje en ik vond het een leuk thema. Door een andere blog werd ik helemaal enthousiast van het idee en liet ik me inspireren voor ons eigen feestje (lees: ik kopieerde schaamteloos enkele van haar ideeën). Dus werden het zwanen, een beetje wit, een beetje roze en dan nog wat goud ertegenaan gesmeten. En een regenboog van ballonnen, dat had ik in de Ava in een boek zien staan toen ik daar wat feestmateriaal ging inslaan. Marie kreeg een old school zwaantje van de bakker om te verwoesten (ze at het trouwens helemaal op...).








Ik naaide voor de gelegenheid een gouden kroontje in vilt, maar had het uiteindelijk niet kunnen afwerken. Tijdens de pasbeurt gleed het ook constant van haar hoofd, dus werd het de (ook wel zwanenprinseswaardige) kroon die ze maakten in de crèche. (Ja, het voelt een klein beetje als een 'mama fail', dat geef ik toe... Marie liet het gelukkig niet aan haar hart komen, die was al blij met haar eigen pateeke).




3 opmerkingen:

  1. Het was een fantastisch zwanenfeestje voor een echte zawanenprinses 😍😍

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was een fantastisch zwanenfeestje voor een echte zwanenprinses...en Marie ?? Zij genoot .. ❤

      Verwijderen
  2. Die ballonnen zijn super! Nog een late gelukkige verjaardag, Marie!

    BeantwoordenVerwijderen